05/18/2014 |
משנת 2008 חברת OpenApp הינה החברה המובילה בארץ בתחום תמיכת והטמעת מערכת מוודל באקדמיה ובתעשייה בישראל, החברה נותנת מגוון רחב ביותר של שרותים בתחום:
- ייעוץ ראשוני לגבי ארכיטקטורת איחסון של המערכת, חלוקת משאבים בין שרתים, תיכנון ואופטימזציה של DB,
- איחסון המערכת בענן, ו/או מתן שירותי System בשרתי הלקוח כולל כל הנדרש לתמיכה מערכת ההפעלה, כל התוכנות הנילוות, גיבויים וכו.
- שירות system התקנות והגדרות של מערכות Linux, apache,sendmail,postfix, php ועוד כולל התממשקויות למערכות nas ו- san בתצורת iscsi ו nfs עבור אחסון הקבצים. כולל וירטואליזציה בסביבת vmware וxen.
- הגדרות של load balancer מול שרתים מרובים במערכות F5 ואחרות.
- הקמת מערכי גיבויים לקבצים ו-mysql .
- בין לקוחותינו בתחומי ה-system ניתן למצוא את המרכז הבינתחומי בהרצליה(שרתי לינוקס על vmware מול f5), אוניברסיטת בן גוריון , אוניברסיטת בר אילן ואוניברסיטת אריאל (שרתים פיזיים של apache ו-mysql כולל אופטימיזציות ורפליקציות של בסיסי הנתונים) , מכללת שלם והאקדמיה למוסיקה (שרתי מוודל מנוהל אצלינו ומאוחסן בענן tripleC), גמרא ברורה,Ceragon וstrativity - מערכות מוודל מנוהלות אצלינו ומאוחסנות בענן של Amazon
- שירותי תמיכה מענה לשאלות בכל הנוגע לתפעול המערכת, התקנת תוספים חופשיים לפי בקשת הלקוח או בהמלצתנו. התמיכה נעשית בעזרת מפתחים המשמשים כ Help Desk ובעזרת תוכנה המנהלת את כל הפעילות לנוחות הלקוח.
- הדרכות מוודל לכל הרבדים כולל לסגל ההוראה, סגל טכני , IT ולצוותי פיתוח. ההדרכות נעשות הן אצל הלקוח והן במשרדי החברה.
- ממשקים החברה בנתה ממשקם מול מערכות SIS (מינהל תלמידים) כגון "ראשים" , "גילבוע", "אורביט", SAP, Dynamic CRM, A
- שידרוגים במסגרת שירותי התמיכה השוטפים נעשים שידרוגים לכל הגירסאות המינוריות. כמו כן החברה ביצעה שדרוג מזורי למרבית לקוחותיה מ גירסת 1.9 לגירסא 2.
- פיתוחים - החברה פיתחה עבור לקוחותיה בעשרות אלפי שעות מתוכם ללקוחות מובילים כגון: מט"ח, קומפדיה, האוניברסיטה הפתוחה, המרכז הבינתחומי, אוניברסיטת תל אביב, משטרת ישראל חברת Ceragon, ולעוד עשרות מלקוחותנו.
- מרבית הפיתוחים בוצעו בצורה מודולרית כבלוקים, או כרכיבים מודולריים למערכת. לעיתים מחוסר ברירה אנו מבצעים שינויים בקוד המקור של המערכת. השינויים מתועדים במערכת git לניהול גרסאות כך שניתן באופן פשוט יחסית להטמיע את השינויים בגרסאות מתקדמות יותר.
- מדיניות ניהול הגרסאות שלנו מאפשרת לכל לקוח להשתמש בגירסאות שלו עם השינויים, התוספים והפיתוחים שלו. כל תוסף מהרשת שנדרש על ידי לקוח - נבדק בסביבת טסט, במידת הצורך מגוייר ועולה למערכת הייצור.ה
- פיתוחים לדוגמא - שיפור UX בעזרת בלוק פעולות שכיחות, צ'אט מתקדם, תצוגת מערכת שעות, מנגנוני רישום לקורסים עם workflow, ניהול סילבוסים ועוד.
- עיצוב - החברה מטמיעה עיצובים שונים ומשפרת UI ו UX הן מחומרים חופשיים, או בעזרת מעצב החברה או חומרים הניתנים על ידי מעצבי הלקוח.
- משלימי מערכת - החברה מציעה ונותנת שירותים משלימים כגון שיעורים סינכורניים בעזרת מערכת Big Blue Button, וכן שירותי איחסון וניהול וידאו בעזרת מערכת Kaltura.
link11: